Delta Projects starter med CTV-annoncer

Vores partnere Delta Projects har nu udvidet deres tjenester fra deres store fokusområde programmatic annoncering. Nu er de også gået i gang med den stadigt voksende annonceløsning CTV Ads. CTV-annoncer, også kaldet Connected TV-reklamer, er den type annoncering der giver dig mulighed for at vise målrettet annoncering på Smart TV og OTT-platforme (Netflix, Amazon Prime og lignende).

Det betyder mange fordele for virksomheder der ønsker at annoncere som traditionelle tv-reklamer. Delta Projects fortæller selv mere om de store fordele det betyder for deres fremtidige kunder:

  • Brandsikkerhed – Annoncerne må ikke vises ved siden af ​​upassende eller ulovligt indhold.
  • Målrettet annoncering – I modsætning til traditionel tv-reklame kan du bruge geografisk eller målgruppebaseret målretning.
  • 100 % synlighed – Ingen annoncering risikerer at miste synlighed da 100 % af pixels er synlige.
  • 98 % VCR (Video Completion Rate) – I 98 % af tilfældene ser den besøgende hele annoncen.

Et stort skridt for vores kollegaer hos Delta Projects som åbner endnu flere muligheder for os hos Awave og vores kunder.

Vil du vide mere om CTV-annoncering eller andre former for digital markedsføring? Velkommen til at kontakte os.