Supportaftaler og vedligeholdelse
Vi tilbyder supportaftaler og vedligeholdelse af de hjemmesider vi udvikler. Det skaber en sikker styring af din hjemmeside og giver dig samtidig adgang til vores supportafdeling.
Fra lancering til supportaftaler og vedligeholdelse
At arbejde med komplette løsninger betyder at arbejdet med en hjemmeside ikke stopper efter lanceringen. Derfor tilbyder vi adgang til vores operations- og supportafdeling.
Ved at aflevere systemerne til Awaves professionelle ledelsesorganisation tilbydes du en supportaftale. Aftalen inkluderer blandt andet sin egen personlige tekniker og kontaktperson, hurtig opsætningstid, telefonsupport, ledelse og overvågning samt skræddersyede aftaler for hver unik virksomhed.
Vigtige dele af drift og vedligeholdelse
Personlig tekniker og projektleder
Responstid
Vedligeholdelse og overvågning
Sagsstyring

En supportaftale er fleksibel og er tilgængelig for de kunder der ønsker at outsource dele eller hele driften af hjemmesiden
Personlig tekniker og projektleder
Vi tilbyder en personlig tekniker og projektleder, som altid er lige ved hånden for at besvare dine spørgsmål. Vi sikrer at forskellige tekniske forhindringer der kan opstå undervejs løses.
For vores teknikere og projektledere er intet spørgsmål for lille eller stort. At have en personlig kontakt, når et problem opstår er noget som mange værdsætter. Vi tilpasser altid vores serviceaftaler til dine unikke supportbehov.
Responstid
For at du kan være sikker på at sagerne vil blive behandlet hurtigt har vi en maksimal suspensionstid i vores supportaftaler der garanterer hjælp inden for en bestemt tidsramme.
Forretningskritiske forhold dvs. at dele af eller hele hjemmesiden ikke er eksekverbar (sådanne funktioner, der påvirker kerneforretningen) har kortere opsætningstid. Selvom din virksomhed ikke har en forretningskritisk sag inkluderer den selvfølgelig også garanti for support selv uden for almindelig kontortid.
Vedligeholdelse og overvågning
Awave er altid ansvarlig for at sikre den optimale drift af hjemmesiden som muligt.
Vi arbejder med en proaktiv ledelse hvilket betyder at Awave tager initiativ til anbefalinger og forslag til udviklingspunkter til din hjemmeside når vi ser muligheder for forbedring. Vi holder også øje med din websitekodebase og fortæller dig hvornår der er sikkerhedsopdateringer der skal installeres. En vigtig del er også at opretholde webstedets sikkerhed til et så højt niveau som muligt. Administrationen inkluderer også overvågning af de domæner der er inkluderet i aftalen og vi opdager således eventuelle problemer med det samme når de opstår.
Sagsstyring
Alle kunder med en supportaftale har adgang til Awaves eget sagsstyringssystem hvor du nemt både kan registrere og følge en sag.
På denne måde kan alle involverede have et overblik over hvordan udviklingsprocessen går. Fordelen ved sagsstyringssystemet er at al historik er tilgængelig hvilket gør det let for nyerhvervede ressourcer at gøre sig bekendt med sagen. For at vi kan sikre at ingen sag, stor eller lille, falder mellem stolene modtager alle sager et specifikt sagsnummer der sendes til hele udviklingsteamet på Awave.